حذف نرم افزار از روی کلاینت به صورت نامحسوس توسط Endpoint Central – ویدئو

مدیریت نرم‌افزارها با Endpoint Central

آیا به عنوان مسئول IT یا مدیر سازمان، برای امنیت و عملکرد سیستم، دنبال حذف و مدیریت نرم‌افزارهای نصب شده بر روی کلاینتها هستید؟

مدیریت نرم‌افزارهای نصب شده بر روی کلاینت‌ها یکی از جنبه‌های حیاتی مدیریت کلاینت‌هاست. اطلاع از نرم‌افزارهای نصب شده نه تنها امنیت و عملکرد سیستم را تضمین می‌کند بلکه به بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریتی کمک می‌کند.

راهکار

نرم افزار ManageEngine Endpoint Central یا همان Desktop Central به عنوان یک پلتفرم جامع مدیریت کلاینت‌ها بشمار می‌رود که با این ابزار می‌توانید تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی کلاینتها را هم مدیریت کنید.

مدیریت نرم‌افزارها با Endpoint Central چه مزیت‌هایی دارد؟

  • امکان دسترسی به تمامی نرم‌افزارهای کلاینتها : این ابزار قدرتمند به مدیران این امکان را می‌دهد که به تمامی نرم‌افزارهای نصب شده دسترسی داشته باشند.
  • حذف نرم‌افزارها به صورت سریع و بدون اطلاع کاربر : مدیران می‌توانند در صورت نیاز، بدون اطلاع کاربر، نرم‌افزارها را حذف کنند.
  • مدیریت فوری تهدیدات امنیتی : در صورت شناسایی هر گونه تهدید، به صورت فوری، می‌توان اقدامات لازم را انجام داد.
  • بهینه‌سازی سیستم و افزایش کارایی : با حذف نرم‌افزارهای غیرضروری و بهینه‌سازی سیستم، Endpoint Central باعث بهبود کارایی و سرعت عمل می‌شود.
  • محیط کاربری ساده : محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که، هر مدیری را قادر می‌سازد تا به سهولت بتواند با این ابزار کار کند.

 

با ما همراه باشید تا در این ویدئو کار با این قسمت را به شما نشان دهیم.